-
Olej silnikowy TURDUS Powert. 3000 10W40 17k LOTOS
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 20 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zostaw telefon |
Wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysoko obciążonych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i z turbodoładowaniem. Zalecany szczególnie do silników ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych, autobusów dalekobieżnych oraz innych pojazdów bardzo intensywnie eksploatowanych (duże przebiegi w krótkim okresie czasu) o ile producent dopuszcza stosowanie oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej. Przeznaczony do smarowania wysoko obciążonych silników diesla samochodów ciężarowych przystosowanych głównie do spełniania normy emisyjnej EURO III i wybranych EURO IV w których producent zaleca stosowanie oleju o jakości opartej na wymaganiach ACEA E4. Produkt stanowi następcę i może być stosowany w miejsce Turdus Powertec Semisyntetic XHPDO 10W40
Kompatybilny z silnikami spełniającymi normy emisyjne EURO 3 i wybranymi silnikami spełniającymi normę emisyjną EURO 4, spełnia ostre wymagania większości producentów silników dla zapewnienia wydłużonych interwałów wymiany, zapewnia najwyższy poziom kultury pracy jednostki napędowej (poprzez zapobieganie powstawania osadów i nagarów oraz zużyciu smarowanych elementów).
Konwencjonalny poziom SAPS
Klasa lepkości SAE 10W-40 zapewnia łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach otoczenia
APROBOWANY PRZEZ:
- Scania LDF-2
- VOLVO VDS-3
- MAN M 3277
- MTU TYP 3
- Deutz DQC III-10
- Renault RLD-2
- Mack EO-N
SPECYFIKACJE, KLASYFIKACJE:
SAE 10W-40
API CI-4
ACEA E7,E4
Lp. |
Wymagania |
Metody badań wg |
Jednostka |
Wartość |
1. |
lepkość kinematyczna w 1000C |
ASTM D 445 |
mm2/s |
13,5-16,3 |
2. |
temperatura płynięcia, nie wyżej niż |
ASTM D 97 |
0C |
-30 |
3. |
temperatura zapłonu, nie niżej |
ASTM D 92 |
0C |
210 |
4. |
liczba zasadowa, nie niżej niż |
ASTM D 2896 |
mgKOH/g |
11,0 |
5. |
wskaźnik lepkości, nie niżej niż |
ASTM D 2270 |
|
150 |
6. |
lepkość strukturalna w -25 C, nie wyżej niż |
ASTM 5293 |
mPa*s |
7000 |
7. |
lepkość dynamiczna HTHS w 1500C, nie niżej niż |
ASTM D 4741 |
mPa*s |
3,7 |
8. |
zawartość popiołu siarczanowego, nie więcej niż |
ASTM D 874 |
% m/m |
2,0 |