-
OLEJ SILNIKOWY PLATINUM AGRO NEXT 15W/40 CI-4 20L
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 20 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5901001782696 |
Zostaw telefon |
OLEJ SILNIKOWY PLATINUM AGRO NEXT 15W/40
Mineralny, wysokojakościowy olej silnikowy do smarowania silników Diesla pracujących w różnego typu maszynach rolniczych. Doskonale sprawdza się w ciężkich warunkach eksploatacji silników wysokoprężnych. Wysokojakościowe oleje bazowe w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami uszlachetniającymi gwarantują skuteczne smarowanie silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Gwarantuje:
• brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika,
• wysoką odporność na pienienie, gwarantująca utrzymanie ciągłości filmu smarowego nawet w ekstremalnych warunkach pracy,
• skuteczną neutralizuję kwaśnych produktów spalania, zwiększając ochronę przed korozją elementów silnika,
• ograniczenie strat oleju w eksploatacji oraz stabilną jakość oleju w wysokich temperaturach,
• wysoką odporność oleju na ścinanie w warunkach wysokich temperatur i obciążeń pracy gwarantuje utrzymanie własności smarujących w zalecanym okresie między wymianami.
Gwarantuje:
• brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika,
• wysoką odporność na pienienie, gwarantująca utrzymanie ciągłości filmu smarowego nawet w ekstremalnych warunkach pracy,
• skuteczną neutralizuję kwaśnych produktów spalania, zwiększając ochronę przed korozją elementów silnika,
• ograniczenie strat oleju w eksploatacji oraz stabilną jakość oleju w wysokich temperaturach,
• wysoką odporność oleju na ścinanie w warunkach wysokich temperatur i obciążeń pracy gwarantuje utrzymanie własności smarujących w zalecanym okresie między wymianami.
Zastosowania
Platinum Agro NEXT 15W-40 przeznaczony do wysokoprężnych silników Diesla maszyn rolniczych. Odpowiedni nie tylko do silników traktorów, ale także szerokiego spektrum kombajnów (zbożowe, ziemniaczane, buraczane i inne) i wszelkich maszyn rolniczych, co do których producent zaleca olej o klasie lepkości i jakości podanej w opisie produktu. Doskonale sprawdza się podczas ciężkich warunków eksploatacji przy wykonywaniu różnorodnych prac polowych w gospodarstwach o dużych i małych areałach upraw. Zapewnia skuteczne smarowanie silnika nawet podczas orania ze zwiększoną prędkością, głębokiego spulchniania czy kultywacji. Gwarantuje łatwy rozruch na zimno oraz dobrą pompowalność podczas wiosenno - jesiennych przymrozków. Może być stosowany w silnikach spełniających normy emisji Stage III A, Stage II i Stage I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
Volvo VDS-3
MACK EO-N
RENAULT RLD/RLD-2
Volvo VDS-3
MACK EO-N
RENAULT RLD/RLD-2
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.3
CUMMINS CES 20076/77/78
MTU TYPE 2
DEUTZ DQC-III-10
MAN M3275-1
CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a
Mercedes-Benz 228.3
CUMMINS CES 20076/77/78
MTU TYPE 2
DEUTZ DQC-III-10
MAN M3275-1
CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a
Parametry | Jedn. | Wartości typowe |
klasa lepkości SAE | - | 15W-40 |
lepkość kinematyczna w temperaturze 1000C | mm2/s | 14,1 |
lepkość HTHS w 1500C | MPaˇs | 4.0 |
wskażnik lepkości | - | 141 |
temperatura płynięcia | 0C | -31 |
temperatura zapłonu | 0C | 226 |
liczba zasadowa TBN | Mg KOH/g | 11,3 |
popiół siarczanowy | % | 1,3 |
Odparowalność wg Noack'a | % (m/m) | 13,0 |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.